به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، در نخستین روزهای سال ۱۴۰۵، تیم نظارت و بازرسی ایام سفرهای نوروزی راه و شهرسازی متشکل از معاون مهندسی و ساخت اداره کل، رییس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان، رییس اداره حراست و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل از روند خدمترسانی به مسافران نوروزی بازدید کردند.
این اعضا همچنین در راستای صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مسافران و پیشگیری از بروز نارضایتی های عمومی طی بازدید میدانی وضعیت کلی خدمات رسانی و عملکرد عوامل اجرایی را مورد پایش قرار دادند.
در این بازدید ضمن نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران، وضعیت بهداشت، ایمنی و رفاه عمومی، اطلاع رسانی و پاسخگویی عوامل اجرایی به مسافران مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادات اجرایی جهت بهبود فرایندها ارائه شد.